دوستت دارم
نوشته شده توسط : ستایش

اي عشق من!!!! اي که همه روح و جانم را فرا گرفته اي !!!! هر روز شبانگاهها با ياد تو به خواب مي روم و در اين اميدم که شايد در خواب آن رخ زيبايت را ببينم. و هر بامگاه به ياد تو و به شوق ديدنت از خواب بيدار مي شوم. از آن روز که نهال عشق را در وجودم کاشتي تا به امروز هر روز آن نهال کوچک را آبياري مي کنم  تا بزرگ شود  و امروز آن نهال کوچک به درختي تنومند تبديل شده که سر از قلبم برون نهاده و رخسارم را آبديده کرده است. حال هر موقع نگاهم کني ، مي تواني عشقم را از چهره ام بخواني . آخه مي گويند : رنگ رخساره خبر مي دهد از سر ضمير!!!!خلاصه ، عشق من ! امروز اين درخت تنومند ، زندگي ام را پربار کرده و هر روز با نديدنت اين دل بي تابتر  ميشود.کاش بودي و فوران احساساتم را مي ديدي  و بر خود مي باليدي.آه اي خداي بزرگ !!!!!  به دل کوچک ما رحم کن و ما را به هم برسان تا در کنار هم بتوانيم  حقيقت زندگي را بفهميم و رستگار شويم.آمين


عشقم بدان اين عاشق هميشه در تب تو مي سوزد و هميشه به يادت هست.


                                                   دوستت دارم

 





:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: